Testimoni Herbalife Aina

Testimoni Herbalife Aina

Tuesday, 5 February 2013

Produk Herbalife terbaru : TC Formula

Bismillah.
Saya sangat teruja untuk memperkenalkan kepada anda tentang produk Herbalife yang baru sahaja memasuki pasaran Malaysia iaitu TC Formula.

Pada 26 Januari yang lepas, Herbalife Malaysia telah memperkenalkan satu produk yang amat membantu dari segi pengurusan berat badan anda especially bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan. Produk ini dilancarkan di event Spectacular baru-baru ini, jadi memang fresh from the oven lah produk ini tau.

Apa itu TC Formula?
TC Formula atau nama penuhnya Total Control ialah produk yang berasaskan kepada ramuan tradisional yang berkualiti tinggi dan memang sangat terkenal untuk membantu dalam menurunkan berat badan.

1. Teh hijau 2. Teh hitam  3. Teh oolong 4. Ekstrak halia
Fungsi TC Formula:
  • Meningkatkan metabolisma : Apabila metabolisma badan dapat ditingkatkan, lebih banyak kalori yang akan dapat dibakar. Jadi, penurunan berat badan akan berjalan dengan lebih baik.
  • Bertindak sebagai antioksidan
  • Mencegah keradangan
  • Membantu dari segi pencernaan
  • Membantu mengurangkan angin
Pengalaman saya sendiri menggunakan produk Herbalife : TC Formula.

Balik-balik daripada event Herbalife hari itu, saya terus beli TC Formula ni. Memang excited habis nak rasa sendiri. Yelah, kalau kita sendiri tak guna, macam mana nak ajar coachee-coachee tercinta untuk menggunakan produk dengan baik kan? dan hasilnyaaaa...jeng jeng jeng.

berat terkini saya 54.8kg! Sehari sebelum gunakan TC Formula, saya timbang berat dan berat saya ialah 55.7kg. Jadi dalam masa 5 hari, tadi baru timbang, dah turun 0.9 kg. Seronoknya! Tapi, saya bukan makan TC semata-mata ye? Masih makan shake, aloe dan teamix seperti biasa.

Kesan lain yang saya rasa selepas makan TC Formula ini ialah, kita tak rasa nak makan sangat after makan. Dulu-dulu, perut dah kenyang tapi mulut ni macam gatal je nak mengunyah. Mula la selongkar almari sikit, lepas tu insaf, minum teamix banyak-banyak bagi detox balik. Hehe. Tapi, dalam masa 5 hari ini, tak terasa langsung nak mengunyah tu. Memang happy lah! :D

Nak tengok rupa bentuk, design bekas TC Formula ni? Ini dia! :)


Oh ye, TC Formula ni dalam bentuk tablet ye? Bukan serbuk seperti teamix. Jadi bagi mereka yang mengalami kesukaran untuk minum something, memang sangat mudah untuk consume TC.

Sekiranya anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan dengan produk Herbalife TC Formula atau pun produk-produk yang lain, serta memerlukan coach dalam usaha penurunan berat badan anda, anda boleh menghubungi saya di ainafarzana.93@gmail.com atau telefon/whatsapp/sms/viber ke 011-1282 2990.